Als kantoor streven wij ernaar de administratieve en boekhoudkundige verplichtingen zoveel mogelijk over te nemen zodat u zich kan focussen op uw eigen kernactiviteit.
Een overzicht van de meest voorkomende diensten:
- Het voeren van de boekhouding.
- Het opmaken van jaarrekeningen van vennootschappen.
- Het opmaken van exploitatierekeningen van éénmanszaken.
- Het opmaken en indienen van de aangiftes in de personenbelasting, vennootschapsbelasting en rechtspersonenbelasting.
- Het opmaken en indienen van de BTW aangiftes, IC opgaves, BTW listings.
- De oprichting, ontbinding, fusie of splitsing van vennootschappen.
- Het begeleiden bij het opstarten van éénmanszaken.
- Het opmaken van allerlei overeenkomsten.
- Het verdedigen van onze klanten bij fiscale controles.
- Het verlenen van advies inzake boekhouding, fiscaliteit en vennootschapsrecht.
Het verwerken van uw boekhouding (aankoopfacturen, verkoopfacturen, rekeningafschriften) gebeurt bij voorkeur digitaal. U blijft te allen tijde in het bezit van uw originele documenten. Bovendien beschikken wij als kantoor over een digitaal en wettelijk archief van uw boekhouding.